2/12/09

Argumentarios...

Traductor catalán-español)

Entrevista de Salvador Sostres a Arcadi Espada (El Mundo por Arcadi Espada, 22/11/2209)

Espanyolista.

Això no és insult, sinó una cordialitat. Només cal fer la simteria amb catalanista.

Espanya ens ocupa i ens roba
Sí, això ho sentit dir molt al barri de Sant Gervasi. Hi criden: "Nou Barris ens roba!" I tacatà.

Qui perd els orígens perd la identitat
No es així, senyor Sostres. És: qui perd els orígens perd identitat.

I a més a més li agrden els toros!

Sí, però no en presumeixo. Es realment amoral i desgradable. I m'agraden, cert.

Pura barbàrie.
Sí, així esgoto la meva quota individual i no passa a les relacions humanes.

I la pedanteria esnob sobre José Tomàs? Barcelona fa qualsevol cosa per sentir-se important.
No hi ha plaer sense pedanteria. No em dirà xul·lo?, pregunto. És que tinc preparada la resposta!

Espanya ens roba els diners i també els símbols.

És cert: i el primer, la "roja y gualda"

Som el que hem menjat.
Miri: jo sóc molt poc de pessebre. Entre les raons que m'agradi la cuina d'Adrià n'hi ha una de principal: es transpira.

No hay comentarios: