nacionalismo de andar por casa
............................... las cosas de la clase media ..........................
12/1/18
Una indepe llama en twitter “colonos” a sus padres
#VAGA GENERAL
@
cmentxu
22 dic. 2017
Sóc filla de colons espanyols i sé que hi ha dos pobles a Catalunya; els catalans i els colons espanyols. No hem estat mai un sol poble.
#
8aldia
21:50 - 22 dic. 2017
No hay comentarios:
Publicar un comentario
‹
›
Inicio
Ver versión web
No hay comentarios:
Publicar un comentario